Eerste beer!
23 juli 2022 - Nanaimo D, Canada
Vandaag beloofde niet zo'n bijzondere dag te worden. We verlieten het kustgebied van Vancouver Island en moesten de 130 km lange bergweg weer terug nemen. Vanochtend was het nog steeds koud op de camping. De mensen met tenten hadden vroeg kampvuur aan en mutsen op (ja echt! 😂) Wij zijn wat vroeger op pad dan de andere dagen. Tofino was een hele toffe plek maar we hebben het niet getroffen met het weer. Kan je nagaan als we goed weer hadden gehad. Dan hadden we nooit meer weg gewild.
De bergweg was wederom prachtig. Watervallen, rotsen, bergen, bossen, alles komt voorbij. We genieten van de uitzichten en kletsen wat. En daar ineens langs de weg.... EEN BEER! Whaaaaaa, kijk dan, wat is hij mooi en groot! Wow! Een zwarte beer! We hebben geen foto van hem, daar ging het te snel voor. Iedereen heeft hem heel goed gezien, we zijn er helemaal enthousiast van. De rest van de rit zitten we hyper-geconcentreerd te kijken of we er nog eentje zien. Alsof dat helpt 😂
Hoe verder we rijden, hoe lekkerder het weer werd. Eerst de jassen uit, uurtje later de truien uit, toen korte broeken aan en eenmaal op de camping is het gewoon zomer. Echt heerlijk, na 6 dagen kou. We kunnen eindelijk naar buiten. Er hangt echt een Franse campingsfeer, leuk! Bas en de meiden vermaken zich 's middags bij het zwemmeer van de camping (soort Bernisse) Ik doe de was (nodig!) want met zo'n lekker zonnetje is er zelfs een kans dat het droogt.
Aimy vraagt inmiddels hoe ik zo'n groot verslag kan schrijven over 1 beer, dus het wordt tijd om te stoppen geloof ik 😂


Heerlijk dat jullie nu in lekkerder weer zitten. Benieuwd wat er vandaag op het programma staat.
Op naar meer avonturen!
Geniet ervan lieverds.