Rustdag 🙃

20 juli 2022 - Tofino, Canada

Wat fijn om jullie reacties te zien, leuk dat er zoveel mensen meelezen 🙃

Vandaag hadden we een rustdag (wij lijken de karavaan van de Tour de France wel!) Soms is dat even nodig! Dus eerst chillen op de camping (ik ben zowaar aan een boek begonnen), daarna verhuisden we naar het strand. Konden we lekker in het zonnetje liggen. Behalve Caitlin, die had natuurlijk haar vader weer gestrikt om het water in te gaan. Het water is 9 graden 😳 en er is werkelijk niemand in zonder wetsuit. Behalve de twee gekken uit Rotterdam. Ze houden het niet lang vol hoor, het doet gewoon zeer!

In de namiddag gaan we naar het stadje Tofino met een shuttlebus. Fijn om de camper even te kunnen laten staan. Leuk stadje om een uurtje in rond te hobbelen, niet heel bijzonder, maar wel leuk om gezien te hebben. Surfen, surfen en nog eens surfen 🤙

We eten aan het strand (fish&chips rondom een kampvuur 🥰) en het weer slaat helemaal om. Het is ineens bewolkt, waterkoud en de zee is niet eens meer te zien van mist en nevel. Eenmaal in de camper is het zo koud dat we de kachel voor het eerst stoken. Bij jullie is de temperatuur beter 😅  Aiii, het kacheltje heeft wel wat gezelligs natuurlijk, maar hopelijk is het morgen beter 😬 Op de planning: wandelen in Pacific Rim national park.

1. Bjorn:
    21 juli 2022
    Ook heerlijk even een dagje niks. Hoewel, zwemmen met 9 graden...brrrr...die foto die Bas daar maakt van de meiden is vast heel mooi geworden. Groetjes.
  2. Paula:
    21 juli 2022
    Heerlijk dagje denk ik zomaar. Ook nodig!
  3. Hanni:
    21 juli 2022
    Lekker hoor, even relaxen. Die cait is goed bezig.
  4. Martin Jeremiasse:
    21 juli 2022
    Beetje jammer zo'n rustdag voor ons lezers...haha! Maar lees graag mee op jullie komende avonturen. Geniet!!
  5. Bonnie:
    22 juli 2022
    En eigenlijk wilde ik al niet eens een bericht typen maar dat hadden de trouwe lezers helemaal niet overleefd 😅😂
  6. Shirley de Ruijter:
    22 juli 2022
    Nee zeker niet Bon! Deze dag hoort er ook bij. En ik vind het leuk hoor om die prachtige foto's van cait te zien in haar natuurlijke habitat, het water...
    Stoer hoor Cait!
  7. Carol:
    22 juli 2022
    Wat een bikkels uit 010 zeg 😉 Eten rond het kampvuur zag er leuk uit! Ik ga snel jullie volgende verhaal lezen...