CANADA 🍁

11 juli 2022 - Hoogvliet Rotterdam, Nederland

W E L K O M !

Ons geduld is behoorlijk op de proef gesteld maarrr ..
 over een paar nachtjes lijkt het dan toch eindelijk zover! We vertrekken naar... CANADA!!! (whaaaaaaaaa 🙃)

Dit reislog schrijven we als reisverslag voor onszelf, leuk voor later. En wie het leuk vindt, mag natuurlijk met ons meelezen.  Wees wel gewaarschuwd voor lange verhalen, kleine details en een hoop nutteloze kletspraat! Al ligt dat misschien wel aan wie het verhaal typt đŸ€”đŸ˜‚

Terug naar onze reis ... we beginnen met de geschiedenis. Lang geleden, mei 2008, stond deze reis op de planning, redelijk uitgewerkt welke route we zouden doen. Mei bleek toch niet de ideale reisperiode i.v.m. sneeuw en afgesloten wegen. We besloten naar Florida te gaan. Lekkerder weertje, dat zeker! (herinneren jullie die verbrandde ruggen nog op Key West? Wij wel 😬😂 ).  Canada zou dan toch gewoon Ă©Ă©n van onze volgende bestemmingen worden?! DUS NIET, want daar was toch ineens baby Aimy (đŸ„° ) en niet lang daarna onze kleine Cait (😍) In de jaren dat de meiden klein waren, werd Canada naar de lange termijn geschoven. Financieel niet haalbaar en ook andere wensen, qua vakanties.

Maar Canada bleef altijd kriebelen. En een beetje extra in 2017... toen Shirley en Frank ons bestookten met prachtige reisverhalen uit Canada. En Vincent een paar maanden later. We spraken af : OOIT (...when the time is right) gaan wij deze reis alsnog maken.  In november 2019 wakkerde de Canada-vlam opnieuw aan (waarvoor dank Simone & Wilco 😉). Zou het dan nu haalbaar zijn om deze reis te maken? Met de meiden groot genoeg om zo'n reis volop te beleven, besloten we te beginnen met sparen. Het voorbereiden was definitief begonnen. Onze planning was zomer 2021, maar daar was covid-19 het dan weer niet mee eens. En zo werd het de zomer van 2022...

En nu... 14 jaar later dan het originele plan... gaan we echt! Gewoon echt!  Maar dan met zijn vieren ❀ ! Wow, we hebben er zo'n zin in.

Wie het leuk vindt om ons te volgen, kan regelmatig dit reislog checken. Wie helemaal niks wil missen, kan zich ook aanmelden voor de mailinglijst --------->

Tot snel 👋

1. Saskia van der Have:
    11 juli 2022
    Super leuk, wens jullie heel veel plezier en kijk uit naar de verhalen en foto's💋
  2. Shirley de Ruijter:
    11 juli 2022
    Jullie hebben een mooie route gemaakt! We wensen jullie veel plezier en een mooie reis.
    Ik ga regelmatig de site bekijken.
  3. Brenda Brussaard:
    11 juli 2022
    Heel veel plezier en superveel genieten van jullie droomreis đŸ„°
  4. Hanni:
    11 juli 2022
    Eindelijk is het zover, ik wens jullie een hele fijne reis. Ennik kijk uit naar jullie berichten
  5. Carol:
    11 juli 2022
    Leuk leuk leuk leuk 😃 Saampies mooie en nieuwe herinneringen maken. Fijne vakantie, veel plezier en geniet ervan!
  6. Linda:
    11 juli 2022
    Jaaaaa dan toch eindelijk, nog twee nachtjes slapen! Have fun đŸ€©
  7. Paula:
    12 juli 2022
    Eindelijk even tijd gevonden om te lezen.
    Wat heerlijk voor jullie! Hopelijk gaan jullie zonder problemen op weg. Nog wat kleine hobbels zoals Schiphol bv maar dat zal vast ook goed komen.
    Ik lees heel graag met jullie mee en hoop dat dit een onvergetelijke trip wordt. Ik wens jullie heel veel plezier!! Nog 1 nachtje slapen........đŸ›«
  8. Leni Netten:
    12 juli 2022
    Super mooie route die wij ook gereden hebben. Pas op voor beren en heel veel plezier.