Op avontuur naar Parijs!

8 januari 2022 - Hoogvliet Rotterdam, Nederland

In januari 2022 hadden we er bijna twee corona-jaren opzitten. Met allerlei beperkingen, dingen gecancelled, veel binnen en heel veel thuis. Er waren periodes in die twee jaar dat we maar weinig konden en mochten.

Na de kerst besloot ik: ik wil met de meiden naar Parijs. Ten eerste: omdat Parijs gewoon TE leuk is! Maar ten tweede: ik heb geen zin om weer een vakantie binnen door te brengen. De wereld ligt aan onze voeten, tijd voor avontuur! Laten we kijken wat wel kan, wat de mogelijkheden zijn. Parijs is zo leuk en eigenlijk helemaal niet zo ver weg! Als je de Eiffeltoren in het echt wil zien, dan kan dat!  En dat willen de meiden wel heel graag, ze zijn enthousiast als ik mijn plan deel. Bas had geen vrije dagen (met Canada in het vooruitzicht) dus we gingen met zijn drieën. Of dat wel lukt zonder papa? Tuurlijk, dat kunnen wij!

Van 3 - 5 januari gingen we op pad! Zonder hele goede voorbereiding, zonder plannen. Ik wilde het echt met de meiden samen doen. Enige doel: de Eiffeltoren zien!

Het was waan-zin-nig! Dit tripje was zo leuk, dit is een herinnering voor het leven geworden. En daarom heb ik de verslagen en foto's, die wij 's avonds naar Bas stuurden, met terugwerkende kracht in dit reisblog geplaatst. Parijs hoort nu voor altijd bij onze mooie reisherinneringen 🥰