Het BEEST!

16 juli 2022 - Campbell River, Canada

Bij het ontwaken golft de shock door de hotelkamer -> 40 ! Gewoon veertig, ai!  Dat doet pijn. De pijn wordt onmiddellijk verzacht met heel veel lieve berichtjes en grappige filmpjes van het thuisfront. Daarnaast word ik verwend door Bas en de meiden met een tripje Londen en bezoek aan de Harry Potter-studio's (Londen, baby!) en krijg ik een mooi cadeau van Paula&Arie. Tot slot maak ik de laatste kaart open: een fantastische verjaardagsfoto van de Ruijtertjes, met zelfs allebei mijn oma's erop. GOUD! 🥰

Vandaag is er niet heel veel tijd voor feest want dit is een regel- en reisdag. Samengevat: De koffers worden ingepakt, we checken uit het hotel, we worden opgehaald en naar Cruise Canada gebracht, huren de camper,  rijden naar de veerboot,  varen over naar Vancouver Island, rijden 170 km naar Campbell River, doen boodschappen, pakken de koffers weer uit en delen de camper in. Lekker dagje 😅

Onze camper is praktisch nieuw, gaaf! Wat een beest zeg! Lachen. We zijn helemaal enthousiast als we hem voor het eerst zien. Hij is ruimer dan we van tevoren dachten. De bedden worden meteen getest en spontaan opgemaakt. Het kan maar gedaan zijn 😜 Bas rijdt het bakbeest als een pro rond en de veerboot op. Ik ben trots op hem, wat kan hij dat toch goed! Hij vindt het maar heel normaal.

De eerste keer tanken met het beest was ook grappig. Na 210 dollar (meer dan 100 liter!) was hij nog niet eens voor 3/4 vol! Bizar!  Eerste boodschappen inslaan bij de Wallmart was vergelijkbaar. Twee volle karren, 400 dollar lichter maar wel een lekker bevoorraadde camper! Houden we van ;)

De wild-life kaart moet ook nog even bijgewerkt worden. Tijdens het rijden zagen Bas en ik een bald-eagle. Een mooie grote adelaar, met een agressieve kop. Zeker een upgrade van de eekhoorn!

We staan op een prachtige camping (Quinsam campground) op een fantastisch plek (goed gereserveerd Thijs!) In het kader van kleinigheidje hou je: het zeikregent hier al sinds we aangekomen zijn! Dus echt veel hebben we er nog niet van gezien. Duimen jullie mee dat het morgenochtend droog is?

1. Paula:
    17 juli 2022
    Wauw…….wat een leuke verhaal. En wat ben je verwend Bonnie!! Leuk leuk! Gaaf hè met die grote car. Ik ga voor jullie
    Duimen dat t weer een beetje beter wordt. Heel veel plezier en voor nu slaap lekker in jullie eigen ‘huisje op wielen’😘
  2. Hanni:
    17 juli 2022
    Weer toppertje jou berichtje. Zo gezellig ik leef helemaal met jullie mee. Ik hoop dat het snel droog is. Verder heel veel plezier.
  3. Bjorn:
    17 juli 2022
    Haha...geweldig verhaal. Een pro vindt dat ook allemaal normaal.💪😉
  4. Linda:
    18 juli 2022
    Super leuk om weer te lezen.
  5. Simone:
    19 juli 2022
    Wij zullen de spaarpot nog even omkeren voor we vertrekken 🙈